Veckorevyn nästa vecka!

Vill bara påminna er alla sötisar att nu på torsdag den 5 mars, så kommer numret där jag medverkar ut! Så för er som prenumerar så lär ni hitta mig i er brevlåda några dagar innan 2 eller 3 mars! ;) Själv har jag endast ringat in det i min almanacka, både när det kommer ut i butik och när det kommer hem i brevlådan! Egenkär - jag?! ;)
Jag är bara så sjukt jävla exalterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Tänk att lilla jag, lilla lilla jag kommer vara med i Sveriges största tidning för unga kvinnor! Om vi tänker lite, ungefär en miljon tjejer läser tidningen varje månad, minst, tänk då hur många jävla människor som kommer se lilla mig, och sen läsa om vad just jag tycker och tänker om sex!
Bästa av allt - det står att mina framtidsplaner är att jag ska bli Sexolog! Nu när det finns tryckt och skrivit i en av Sveriges största tidningar, ja då är det tamigfan på riktigt! ;)

Så alla sötisar, glöm inte bort det! Och det är förresten ingen risk, jag kommer att påminna er! ;)


att jag är fullkomligt bäst, är nog en underdrift!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Jag ska genast köpa tidningen när den kommer ut=)



Haha, nej jag har inte skickat in någon sexfantasi faktiskt, antar att du ändå fått en del;) Pussa!