Vi firar<3

Idag är det ingen vanliga dag, utan jag och älsklingen firar nämligen 31 månader idag! Inte som par direkt, utan mer som att vi känt varandra, varit bästisar, Simba och Nala - och att det var exakt 31 månader sen vi jag anordnat en liten fest nere på rävudden, tvåan hade precis börjat, stämningen var hög och alla var kalasiga. Jag hade snott hans öl och skulle bara gå fram och lämna tillbaka den tomma burken och ge honom en puss på kinden, men istället började vi hångla och höll på resten av kvällen! Minns fortfarande våra chockade klasskompisar, Jennies vänner som skrek att några skulle offras efter att vi lagt oss på en stor sten och fortsatt hånglandet. Det var fortfarande sommar i luften, jag hade precis fått mina bästa kyssar i mitt liv, och hade noll aning om att det skulle bli mannen i mitt liv - detta firar vi idag!<3

Älskling, hur många kärleksbrev har jag inte skrivit, packat ner i dina resväskor, gömt eller mailat till dig genom åren? Men hur mycket jag än försöker, så räcker inget till, hur ska något kunna beskriva min kärlek som jag inte ens själv kan förstå?! Att det är phucking bäst och underbart, räcker för mig! Min kärlek, bästaste vän, levande dagbok och klotterplank, minipsykolog, mitt livs kärlek! Min ficklampa i mörkret och den som håller emot när jag faller<3 älskar dig mest av allt!<3



puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Micha

Jag lyssnar på en lejonkungslåt på youtube!:d

Jag e jätte gärna med!:) men kan du adda min msn då för jag vill inte skriva ut mina fantasier här xD

wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

alec

göra i helgen då?

GULLEFIA

Läs på designadinblogg.se :) ♥

GULLEFIA

Läs på designadinblogg.se :) ♥

Sofia

Lejon kungen <33



Rösta förresten gärna i outfit tävlingen på min blogg! :D

Sophia

Vad gulligt!

(Och tack o lov att inte jag var bjuden till rävudden, betacka mig!