fredagsmys!

Känns som den här dagen aldrig vill ta slut, jobbet gick superbra och jag fick skäll för att jag skaffar för mycket jobb åt bagaren! Det är vad jag kallar toppbetyg, för ju mer dom får jobba - desto mer har jag ju sålt :)
Efter jobbet var jag en snabbis förbi mamma och lilla mormor, lämnade lite grejer och tillbringade hela min hemväg sittandes brevid blondin 1 och blondin 2 - Dessie och Paow på tuben, och vilken energi dom har! jesus!

Resten av kvällen har gått i riktigt svenssontema med pizza/sushi framför talang, och nu ska vi bädda ner oss i soffan med godis framför en film! Var är vovven och volvon?! Iofs så lär ju jag slockna efter två min, brukar bli så på fredagarna för min del... Men så är det att vara en hårt arbetande kvinna! :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Jag vill oxå ha sushi!!! =)



Vill du shoppa imorgon??! Eller jobbar du??

Puss