If u seek amy!

Någon mer än jag som knarkar sönder den låten just nu? Spelar ingen roll att det är min bästa tagga-till-låt just nu, den funkar lika bra även fast man mår som en gammal aborre! Vet inte om jag nämnt det, men vet ni vilka två som ska stå och skrika, dansa och hoppa sönder kläder och skor till drottningaren av partylåtar?! Jajamänsan, jag och älsklingsdarlingen ska på Britney Spears nu när hon kommer till Stockholm i sommar! Som jag längar! Om någon mer är sugen och vill haka på, hör av er, ju fler desto störra fest! ;) 


Löjligt snygg!


ps. Någon som vet vad "If u seek amy" blir om man kastar om bokstäverna? Ska tydligen bli något väldigt snuskigt! ;) Jag har totalt missat det!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
frida

if you seek amy fast hon sjunger d som "eff u c kay me" = fuck me :p