kick-ass-monday!

Solen skiner, jag har redan varit ute på min lilla runda och börjar redan känna värk i musklerna! Träffade grannen på väg ut och vi utbytte lite stav-tips sådär grannar imellan, hej 35+?! Älsklingen ligger fortfarande och sover och jag har blivit förvisad till vardagsrummet för att äta frukost och för att inte väcka honom! För är det något jag tycker om att göra så är det att ligga och prata med honom när han halvsover och är lite borta, så mysigt! Men idag har han sin första praktikdag och ska vara på andra sidan stan mitt i natten, så lite sömn måste han ju få :)

Det här kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig! Jag har iofs jobb 6 av 7 dagar, men jag ska nog se till att fylla den lediga tiden med mycket roliga saker så att det liksom jämnar ut sig :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Glöm nu inte att berätta om den fina fina mjölkko som du fått av din kära syster! Vart hem behöver en vacker mjölkko (som Hacke kan slå sönder..)