Narcissism.

Hur många gånger har du varit kär? 1 och fortfarande fruktansvärt kär!

Favoritgodis: Choklad

Coolaste stad du har besökt: Bangkok!

Action eller Skräck? Skräck

Vill bli när du var liten: Prinsessa, med långt blont hår ner till rumpan!

När fick du din första kyss: Skolavslutningen i 9, jag avbröt ett par och hånglade upp båda! ;)

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Söt plugghäst som satt längst fram och var älskad av lärarna!

Vad är du beroende av? Kärlek, beröring och skratt!

Dagens roligaste händelse: Träffa HT!

Dagens tråkigaste händelse: Min lilla diskussion med älsklingen.

Dagens humör: Utvilad, glad, lycklig och sprallig!

Vilka tv-program följer du? Inga, köper serierna på dvdboxar.

Vad gillar du mest med dig själv? Mitt glada humör! Att jag ser det positiva i mycket och min styrka! Samt mina fräknar på näsan! ;)

Vad gillar du minst? Mina humörsvängningar.

Vad är det roligaste du vet? Att få vara med människor jag tycker om!

Har du något motto? Carpe Diem!

Hemlig hobby? Onanera! Fast den är nog inte så hemlig ;) samt att jag tycker om att fiska och plocka svamp!

Något vi inte vet om dig? Att jag är ursämst på riktigt tjejiga saker som måla naglarna, färga hår och plocka ögonbryn!

Vad ångrar du? Att jag inte blev mer politiskt insatt när jag hängde med sådana människor förr i tiden.

Vad önskar du? Att jag fick en lång härlig semester och tid över till att slappna av och ta det lugnt. Njuta mer av livet!

Vad klarar du inte dig utan? Älsklingen, kärlek, penna, mina vänner!

Vad gör du helst en vardag?  Är med älsklingen/några söta, äter något gott och skrattar tills tårarna rinner!

Vad gör du helst en lördagskväll? Dricker goda, starka och färgglada drinkar tillsammans med mina darlings och dansar tills fötterna värker!

Vad har du mest av i din garderob? Underkläder och massa klänningar!

Drömjobb? Sveriges bästa och yngsta sexolog! Skriva böcker, ha eget tv-program...



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
CARRO

Förlåt, hade missat din kommentar. Sanalerna är iaf från H&M, var inne där idag och de finns kvar så skynda på och ha det kanon. Kram

CARRO

Förlåt, hade missat din kommentar. Sanalerna är iaf från H&M, var inne där idag och de finns kvar så skynda på och ha det kanon. Kram