The present!

Lite hjälp önskas! Älsklingen fyller 20 nu på måndag! Ja, tjugo, denna måndag som är om tre dagar. Och här sitter jag, utan present och börjar få ganska så mycket råpanik! Vi har pratat om att ge varandra en viss summa att shoppa för i New York, dvs han får sitt gameboy och jag får shoppa loss hur mycket jag vill på Victoria Secrets! Låter som en riktigt lockande idé. Men iaf, jag vill ändå ha något att ge här hemma. Något som inte kostar för mycket, eller är för krångligt att göra. Men som ändå bara tadaa - "här är en symbolisk gåva för hur phucking mycket jag älskar dig och hur glad jag är över att du älskar mig lika mycket tillbaka och att du står ut med mig och mitt humör och för att du är pchucking bäst!!"



Så någon som har något förslag på vad det kan vara?!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

I morgon fyller min älskling år och jag har ingen aning om vad jag ska köpa heller.. Skitsvårt att köpa till killar ju!



Vi va borta i tre veckor men hade kunnat vara borta dubbelt om bara pengarna räckt=)



Puss