what a night!

Herre min gud vilken jävla kväll det blev igår! Det började med mumsig mat värmd i stekpanna från findus, mycket godare än vad man kan tro. Därefter skålade vi i estnisk skumpa, och sen fortsatte vi skåla i massa vin och emlys goda apple sour som vi drack ur mina ursnygga shotglas med assexiga kurviga tjejer på! Kvällen fortsatte och på något vis kom vi in till stan, vandrade omkring på malmskillnadsgatan och bangade 10m innan en klubb och åkte istället till söder. Vi hälsade på Beer + många på Snaps och jag klättrade över deras stängsel och joinade dom medan emly och malin gick till GK! Sen slutade det med att jag åkte med Beer + fler mot rådmansgatan, fast jag ångrade mig och somnade framför Segemyhr innan Malin ringde och var på väg :)

Helvete vilken kväll det blev! Det är nätter som dessa som man känner att man är vid liv! Jesus säger jag bara, bilder kommer senare och snart ska jag iväg på familjemiddag, men först ska jag skicka lite kärleksbrev!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer