en vacker dag stämmer jag dom!

Ajuste, jag höll nästan på att glömma en liten detalj - jag fick imorrse under mitt möte höra att mina p-piller jag äter kan ha dålig inverkan på "trumvirvel" - Levern!!
Detta får jag då höra av en människa som inte har några skyldigheter till mig alls, hon hade blivit orolig och ville lära sig mer, och sen diskuterat detta med några kollegor samt kollat upp fakta. För att sen återigen kolla med mig vad jag vet om ämnet och vad jag har fått höra av mina.

Just nu känner jag bara att det skulle inte förvåna mig ett jävla dugg att jag gått och knapprat piller i över ett halvår som direkt går till attack och skadar min lever, det skulle liksom inte ens verka konstigt om det bara skulle gått förbi mina ansvariga personer. Jag har iofs påpekat det i början av hela processen, men med den där jävla kärringen så vet man aldrig om hon ens tog in det jag sa.

Visar det sig att jag med deras godkännande gått och ätit något som skadar mig, då jävlar stämmer jag dom! Vet inte om Silbersky tar denna typ av fall, men i sådana fall ska jag ha motsvarigheten till honom på min avdelning. Ja jävlar i min lilla låda vad dom ska få lida!
3 kommentarer
Monkey

alltså olika p piller påverkar oss kvinnor på olika sätt. MÅNGA sätt dessutom. Jag tror att vi skulle känna oss annorlunda om vi slutade med dem helt. tex att våra slemhinnor inte skulle vara så torra, sexlusten blir mindre eller på andra besvär. Kanske skulle humöret vara annorlunda. ja det är nästan lite skrämmande. För biverkningarna är faktiskt många! det tänker man inte på när man äter just sitt Ppiller som man tror går så bra med. Jag kikade in på en läkemedelssajt där man fick all sån information om vad varje p piller gör med din kropp så kan man kanske hitta någon annan.. vill du jag ska hitta den. du kanske e intresserad av att kika på den menar jag :)



kram

Jeanette

Vilka p-piller äter du?

Jag knaprar Cilest...

Men jag är också sjukt skeptisk till vad som försigår innanför våra kroppar. Läskigt...

men det är ju så skönt att kunna hålla koll på mensen och så.

hm. Jaa vad ska man göra liksom. Allt är ju farligt now days.

Jeanette

Vilka p-piller äter du?

Jag knaprar Cilest...

Men jag är också sjukt skeptisk till vad som försigår innanför våra kroppar. Läskigt...

men det är ju så skönt att kunna hålla koll på mensen och så.

hm. Jaa vad ska man göra liksom. Allt är ju farligt now days.