Jag har gjort en The Nanny och Elton!

För er som sett The Nanny, så vet ni alla vilket avsnitt jag syftar på, och för er som inte gjort det så har ni verkligen missat något. För att sammanfatta så gör Fran bort sig framför Elton John, vilket gör att han kommer ihåg henne, speciellt som hon gör om samma sak igen! Och jag kände ungefär något liknande när Isabella kände igen mig...

Hon går runt och presenterar sig och tar i hand, hälsar och är allmänt trevlig. Men när hon kommer fram till mig så liksom pausar hon...

I - Hej hej, Isabella!
C - Hej hej, Caro!
I - Vänta, dig känner jag igen! Vi har setts förrut, eller hur?!
C - Eeh... joo det har vi ju. Vi sågs på Veckorevyns Egodag...
I - Mhm, jo.
C - Ja, det var jag som kom fram och ville ta ett foto när du precis hade proppat hela munnen full med godis!
I - Haha juste, nu kommer jag ihåg! Kul att ses igen!

Ja, kalla det vad man vill, men konsten att lämna avtryck hos människor på ett eller annat sätt - det kan jag!


ps. ja, jag vill tillägga att detta var någon gång i april kanske?! Antingen har hon ett stört bra minne, eller så är jag bara en såndär människa som etsar sig fast hos människor :)
1 kommentar
Sophia

haha.. sjukt kul!! =)