My SSB!

Nu när jag snart ska gå och bli sambo igen, så började jag tänka på avsnittet i SATC, när Carrie precis blivit sambo med Aidan, och oroar sig över alla nya sidor han kommer se av henne och hur hon ska göra med sitt SSB - Secret Single Behavior! "Things you never wan´t your boyfriend to see!"

Jag ser mig själv som en väldigt öppen och fullkomligt ärlig person, men även jag har en liten vana. Det var inget jag direkt höll hemligt för L när vi var sambos, utan det har mer blivit en såndär grej som jag njuter av att göra när jag är helt själv, och som förmodligen skulle ses som en aningens konstigt.

Mitt SSB är - äta choklad i duschen! Jag vet inte varför, men det är otroligt trevlig och harmonisk känsla och stå där naken, vatten som rinner över kroppen, och samtidigt äta choklad! Love it!


Så, tell me! Vad har ni för SSB?! Och säg inte att ni har några, för det har alla! ;)
0 kommentarer