nytankad energi pga Blondinbella?!

Kom nyss hem från en riktigt trevlig kväll på Balance. Självklart var jag ute i god tid, hade ingen lust att gå vilse på stureplan och missa alltihopa, kommer in på stället och finner 15 andra tjejer som förmodligen känt samma sak som jag! Snabb registrering och Isabella gick runt och presenterade sig, stannade till vid mig och kände igen mig! Därefter började Isabella och Joachim prata, gick igenom upplägget, hur de två veckorna kommer se ut och sen fick vi en rundvisning.

Wow, jag är så exalterad och så imponerad över hela anläggningen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hela atmosfären var fullkomligt stressfri, det var lugnt och tyst, människor som tränade och allt såg sådär allmänt trevligt ut. Ingen hög skräning musik, inga köer och inget jobbigt - bara rolig träning!

Det var länge sen jag kände mig såhär peppad, och skulle det inte vara för tentorna så skulle jag ta deras första pass imorrn bitti vid 7, men det hinner jag tyvärr inte. Dock blir det förmodligen två pass på onsdagen istället. Ska försöka hinna med och testa så mycket som möjligt under dessa veckor, jag är så exalterad!

Så nu ska jag sätta mig och skriva upp i kalendern alla pass jag ska ta och vilka träningstider, så kul! Energi och endorfiner bara rusar omkring i kroppen.

ps.
och ja, jag har en träningsdejt med Isabella själv, på fredag!
0 kommentarer