nytt experiment på g.

Jag är så fruktanssvärt rastlös! Visst har jag tusen saker jag kan göra i mitt liv, men det händer fan ingenting. Så jag har kommit på ett litet experiment - kontakta alla gamla ex, spelar ingen roll hur det slutade - kontakta dom och se vad som händer! Spännande va?! ;)

Kanske gräver vi ner stridsyxan, eller så blir vi bara ännu mer arga på varandra? Eller så kanske vi blir vänner, eller så inser vi båda att "baah, här fanns det verkligen ingenting att hämta!!".

Få se nu, vad har jag för roliga människor jag kan kontakta? Till ex så menar jag folk som på ett eller annat sätt fått någon form av roll i mitt liv under en tid, alltså så räknar jag inte med krogragg av diverse slag.
- i min garderob finner jag en person som jag slutade kontakta för att jag upptäckte hur jäkla tråkig personen är. En annan som hotade med att livet av sig när jag gjorde slut. En som inte hörde av sig o inte jag heller, och nästa gång jag såg personen hade den skaffat en ny.

Kan nog bli riktigt spännande det här. To be continued...
0 kommentarer