Svenska kvinnors hemliga sexuella fantasier

Veckans boktips: Svenska kvinnors hemliga sexuella fantasier av finaste Katerina Janouch! Har precis börjat läsa på boken, och det var jäkligt svårt att slita sig - för den är så sjukt bra! Jag blir så äckligt stolt bara jag tänker på den, och varje gång jag får visa upp den eller håller i den, eller ser mitt namn i boken så blir jag lite extra varm och glad! Min lilla sexiga bebis! ;)

Iaf, boken är väldigt bra skriven och inleds med lite fakta om sexuella fantasier, för att sen övergå till en mängd sexuella fantasier i en härlig lång rad! Den ena är bättre än den andra och jag lär mig iaf väldigt mycket genom att få reda på vad andra kvinnor fantiserar om. Dessutom är det jäkligt kul att kunna peka ut vilka man vet står bakom den och den fantasin! ;)



ps. när ni läser boken, glöm inte att spana in förordet - där mitt namn finns med! ;)
0 kommentarer