undress til your sign

Införskaffade mig dessa underbart sexiga undies på releasefesten i torsdags, kommer från Katerinas underbart sexiga butik Pom Pom Parlour! De är utformade efter varje stjärntecken, och varje stjärntecken har då en varsin färg. Då jag är Lejon har jag färgen guld! Så passande va, guld till en gulding typ! ;)


Vad passande om jag skulle undressa mig till dessa med ett ligg som hette Leo! ;)
eller mest freaky när jag tänker efter...


Framsidan är av genomskinligt material, sexigt!

3 kommentarer
Naddi

Vad är det för färg på skorpion-trosorna?! Isf vill jag gärna också ha såna!

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

shit, jag har helt glömt bort! Men dom är iaf sjukt snygga! ;) haha! någon mörk färg är jag nästan säker på, röda, mörkblå el mörkgröna!

Se till att ordna en tjejmiddag så kan du ju räkna med vad du bla. kommer få i present! ;)



puss!

Niklas

vart ligger butiken där man kan köpa trosorna?