veckans planes 47!

Veckorna bara flyger iväg, som tur är hinner man ju proppa dagarna fulla med massa roliga saker och massa mysiga träffar! Denna vecka borde jag dock hinna med både en och två sovmorgnar, kanske.

- pluggdag med min Moa på SB
- skriva klart HIV-tenta och lämna in
- plugga inför tre kommande föreläsningar/seminarier
- powerwalka och knarka d-vitamin
- försöka minska på sockerintaget
- träffa och träna med Blondinbella
- träna i princip varje dag på Balance :)
- pluggdag nr 2 med min Moa på SH
- möte med fröken L
- läkartid
- kalas för fina Selma som fyller 5
- jobb lördag-söndag
- läsa ut Harry Potter 3 (och inte irritera mig på att boken är felskriven!)
- fortsätta att mysifiera lägenheten
- skaffa ett brandalarm
- hitta en inneboende!!
- ta reda på vem jag ska få balkonghandtag ifrån
- kanske bio?
- myskvällar
- baka något gott till min Moa som diplom :)
- börja tänka/skriva på cp-tenta till leffe
0 kommentarer