dela dildos?

Hej Caro! Jag har en liten fråga gällande dildos, kan man dela dom och andra sexleksaker med sina kompisar? Kan ju vara kul att prova lite olika utan att köpa hela butiken!

Svar: Absolut kan man göra det! Smart och ekonomiskt och absolut inget fel. Dessutom jäkligt smidigt om du t.ex äger en G-stav, och bästisen äger en Rabbit, varför inte byta lite då och då och öka njutningen?! Det man dock ska tänka på att könisar även kan smittas via sexleksaker! Så antingen om ni kör med kondom över kompisens dildo, funkar lika bra som på äkta kukar, och kanske det allra smidigaste. Annars finns det även rengöringsmedel som är specialanpassade för just sexleksaker att köpa på välsorterade sexbutiker. Att tvätta av både innan och efter användning bör ni köra som standard utöver de två tipsen ovanför! Lycka till och njut ;)

10 kommentarer
mellenofsweden

Sv; hmm jag har haft i översidan läppen oxå.. Men jag vet inte.. Näsan tror jag :D

Missie- The One

sv: hahaha ;) tack så jätte mkt! :*

Sophia

Bläcon! Säger jag då då!!! ;)

♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå! va roligt att du vill va med i veckans blogg hos mig. Allt bra med dig?

Evelina

Svar: Klänningen (och skärpet) är från H&M ;p



Jag vet inte om jag skulle vilja dela dildos med mina kompisar, faktiskt ;p

Sweet life style

ja de va synd att du missa!

Martina

hehe, jag är inte riktigt så öppen med mina vänner att vi vet vad dom andra har för sig under täcket på kvällen... Så går nog miste om nöjet att dela något där.

Haha , barn kan säga så många kloka och allmänt skrämmande saker!

Saaaaannnnnaaaa!

Been there-DONE that!;)

Saaaaannnnnaaaa!

Been there-DONE That!!;)

Anonym

Kära Caro!

Jag vill jättejättegärna få en fontänorgasm! Hur ska jag gå tillväga? har du fått en nån gång?

Är det sant att inte alla kvinnor kan få en?



// X, 21