göka

En läsare påpekade i förra veckan ett ännu fulare ord än Nuppa, som var det ord jag skrev om, nämligen - Göka! Och jag vet inte om det är värre än Nuppa, men snyggt låter det ju verkligen inte. Återigen kan jag verkligen inte se något samband med sex överhuvudtaget? Kan det kanske ha att göra med att man studerat hur fågelgökar parar sig med varandra och sen kopplat det till människornas sätt att ha sex? Eller hur blev det så att Göka blev synonymt med knulla?

Vill även återigen tillägga att skulle detta ord komma ur en annans person namn, med motiveringen att inte skämta, utan mer låta sexig och eggande - hade jag tagit på mig skorna och gått därifrån. Samt skrattat hela vägen hem så att det ekar mellan hus, + anordnat en mindre telefonkonferans med de 10 närmaste för att berätta! Men det är ju bara hur lilla jag skulle reagera... ;)


En gök. Och nej, det blir inte sexigare än så.

5 kommentarer
malin

varför tänker jag på christoffer??? HAHA

Anonym

FILM FILM

caro - sex, kärlek och allt däremellan!

Haha!! Vem fan gör inte det? För att han var en jäkla gök! :O och vem fan vill bli förknippad med den mannen mitt i action?! Iiiuuuee!

ellen

hahaha! Göken och en go fewlm.. upptakten till en skön natt?!

christoffer

Slicka mitt getskägg