lunchpaus.

Kom hem från bibblan för ett tag sen, blev grining över ungdomsmottagningens överdrivet långa telefonkö, så jag vår köa med tusen klamydiasmittade fjortisar imorrn bitti istället! (Inget fel med det, jäkligt bra att dom tar sitt ansvar och går och testar sig. Känns bara som att mitt besök som tar högst 20sek kommer hamna låååångt ner på priolistan bara...)
Just nu sitter jag och funderar på att jag vill måla om matrummet, helst i en likadan ljusblå klar färg som himlen utanför har just nu. Och kanske att det sträcker sig så långt att även taket blir målat, med små vita fluffiga moln. Fast frågan är då om man skulle bli sjukt lugn eller smått illamående av rummet?!

Nej, åter till studierna. Har massa bra och kreativa ideér i huvudet som måste ner på pappret och jag har fortfarande en bok att läsa ut. Ikväll ska jag nämligen ut på äventyr och har inte tid att plugga... ;)
1 kommentar
Sophia

Nej men vad ska du ut på för galej..?? Som jag inte är bjuden på?!