Min erotiska novell vann!

Aahh! Jag vann! Öppnade mailen imorrse och fann ett väldigt fint, kärleksfullt och klockrent mail från älskade Hannah från Veckorevyn! Och min porriga, sexiga och erotiska novell kom med! Jag blev utvald! Så lilla jag kommer få min erotiska novell publicerad i en av Sveriges största tidningar - kan ni ens förstå hur phucking jävla stort det här är?!

Fan vad jag är bäst! Gud, det här är så stort att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Dessutom så blir det förmodligen en liten mini-intervju till novellen! Aah jag är så glad, stolt och bäst så att det nästan är osannolikt! Så fort jag vet mer om när novellen kommer med i Veckorevyn, och vilket nr det blir så lovar jag att hålla er uppdaterade! + att jag funderar på att ha en liten releasfest här hemma med bubbel och cupcakes - för att fira mig! :) Det låter väll bra darlings?! ;)


Sveriges blivande yngsta och bästa sexolog! :D

7 kommentarer
Moa

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS!

Martina

Grattis =)

Jeanette

Men gud va roligt! Säg till när den är ute i butik! Ska lätt köpa! ;D



Puss

Jeanette

Men gud va roligt! Säg till när den är ute i butik! Ska lätt köpa! ;D



Puss

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

tack sötmoa!! :D <3

malin

grattis baby!

Tina W

Jättekul att du vann!

Releasfest är ett givet måste, när den kommit ut...