nu blire kärleksdejt med...

... mig själv! Sambon har rymt iväg på äventyr så jag måste ju roa mig på något sätt. Och eftersom jag varit en duktig flicka och pluggat ihjäl mig idag så tänkte jag ha en liten kärleksdejt med mig själv. Det behöver inte nödvändigtvis innehålla smek och självsmek, men det är helt upp till var och en! ;)

Så denna kväll ska alltså jag ha mig själv som tema, allt som görs hädanefter är helt och hållet för att visa hur mycket jag älskar mig själv och ta hand om mig själv. Hur ofta skämmer man egentligen bort sig själv ordentligt? Knappast tillräckligt, så jag har lite att ta igen känner jag :)

Till denna lovenight behöver jag detta:


Chickflickfilmer, SATC´s shoebox och nyaste Veckorevyn


Smurfmask med tillhörande spa-borste


Ben and Jerrys<3

Och såhär jäkla läcker blir man av smurfmasken!

3 kommentarer
Cassandra

sv: Ja vi var i Rhodos stad. :) varit där?



låter som en mysig kväll :)

Rebecca (:

ååh gott! :D



nee, men nu har snart halva månaden gått så vi får hoppas att november kommer snart!: D

Ida

Gud så mysigt, älskar att spendera tid för mig själv med en massa tjejtidningar, egogrejer och en riktig tjejfilm=) Snacka om giuldkorn mitt i vardagen! Puss