plugg, plugg, plugg.

Ja, på pluggfronten då. Man kan sammanfatta det såhär, jag älskar mina tisdagsföreläsningar då jag har hamnat i en så rolig grupp, där vi blandar massa fniss med en del bra diskussioner! Dessutom går vi i roligaste klassen där det även går en massa tomtar! Onsdagskvällarna, åh! Jag vill aldrig att den kursen tar slut! Jag och min fina klasskompis sitter varje onsdag och suckar över att veckorna mellan klasserna går så fort, bör även nämnas att jag är 20 och hon minst dubbelt så gammal...

Men förutom det så, mjaaa. Det är själva pluggandet som inte är riktigt lika lustfyllt och roligt. Dock har jag åkt över halva stan idag och hittade inte mindre än 4 böcker som jag behöver! Två inför en tenta och två inför kommande föreläsningar. Så det enda som återstår nu är att finna koncentration nog att ta mig igenom allt.

1 kommentar
Nathalie Bradley

det var inte lite plugg du har :P haha urcle eller va han heter xD