cookies and cream.

Har tillbringat hela förmiddagen hos mamma på Leopard, ätit världens godaste lunch + snott hennes dator och skrivit ut över 50 sidor för en kommande föreläsning. Alltid bra att ha det i pappersform, ser bra och jag kan läsa hur många gånger jag vill och vart jag vill. (Om jag nu skulle få överdriven lust att gräva ner mig i feministisk litteratur dvs.) Blir bara så irriterad när lärarna inte ens har vett nog att ge rätt sidhänvisningar, och att dom inte ens kan stava rätt på länkhänvisningarna - så ointelligent/brist på intresse att jag blir förbannad!

En stor kladdkaka står i ugnen och är snart redo att plockas ut, det luktar sjukt gott i hela lägenheten nu! Stackars mamma som bara lever på pulver och kommer hem till detta sen! Men jag börjar bli lite osäker på storleken, jag körde bara en enkelsats, och vi blir ju ändå minst fyra tjejer som alla avgudar kladdkaka! Hur ska detta gå?

0 kommentarer