fråga caro!

Som jag nämnde tidigare i intimraknings-inlägget lite längre ner på sidan, så finns det nu en nyöppnad Fråge-funktion, nämligen Fråga Caro! Antingen kan ni lämna frågorna bland kommentarerna, men vill ni hellre göra det lite mer privat eller skriva med bakgrundshistoria eller dylikt så finns nu denna mail till er förfogande!
[email protected] är adressen, och det är en nolla på slutet av caro!

Hit kan ni skicka frågor, kommentarer, kritik, skitsnack eller beröm - vad som helst! Frågorna kan handla om sex, kärlek, relationer, vänskap, känslor, hormoner, tonårsångest, tips, råd - i princip allt som rör ämnena sex, kärlek och kropp! Och jag lovar, ingen fråga är för pinsam, töntig eller konstig. Det krävs ganska mycket för att göra mig generad och besvärad, och tro mig - jag har hört det mesta som skulle få vanliga svennebananer att se i kors av genans! ;)

Så undra, tänk på, formulera och skicka till mig! Jag lovar att jag svarar på allt!

1 kommentar
The hills & The City

Sv: Ja det är dom verkligen=) Visst är erin riktigt söt ?