höst.

Vaknade av att det inte var någon sol ute, och nu när jag kikar ut ser man bara grått grått grått och ledsna träd. Känns som att hösten med andra ord är på väg. Men som tur var hade jag en riktigt fin eftermiddag igår med två fina, en lång promenad, solen som sken i ögonen och träden var sådär krispigt gröna. Vi avslutade promenaden med att lägga oss mitt på en gräsmatta och bara njuta! Dessutom lovade vi varandra att den här hösten ska bli en bra höst, inga depressioner, inga överdrivna utgånger och alkoholen+kroglivet ska inte vara huvudmålet med denna höst. Istället kör vi tema mys och må-bra, konstant! Vi pratar myskvällar, te, svampplockning, bakning, bastu och spakvällar. Och för första gången på flera år så längtar jag faktiskt efter hösten<3


Nu saknas det bara en sådanhär i mitt hem,
 som man kunde grilla Marsmallows över :)

0 kommentarer