hur nära kan man komma sina vänner egentligen?

Sitter och funderar på hur pass nära man kan komma sina vänner, ur den sexuella synvinkeln dvs. Och förutom att ha sex med varandra, hur långt kan man då gå? Jag har gjort en liten spontan sammanställning på saker som kan ses som lite utöver det vanliga, kom gärna med ytterligare förslag! ;)

  • Göra intimvaxning på sig själv tillsammans med en vän i samma rum
  • Ha sex när vännerna befinner sig i samma lägenhet/hus
  • Gå omkring helt naken och obekymrat
  • Ge tips samt vara den slutgiltiga domaren i textformulering under sms-sex
  • Avgöra vilken den porrigaste och mest passande mms-bilden är
  • Göra intimrakningar på varandra, obs. yttre delen
  • Prata, berätta och beskriva in i minsta detalj hur sexakten gick till i helgen med engångsligget
  • Rent allmänt vara helt öppen med allt som har med sex att göra
  • Låna varandras dildos och sexleksaker
  • Ge varandra råd, onanitips och sexställningar

Jag är så fruktansvärt glad över att jag har så pass öppna och fina vänner! Vet inte riktigt om jag skulle kunna umgås med människor som blundar så fort ett lår eller bröst skymtar fram under en förning, eller blir besvärade så fort sexsnack kommer på tal. Vart jag egentligen ville komma med listan? - Att jag tror på öppenhet och att man inte ska vara rädd för att berätta, prata och ställa frågor! Allt är inte så konstigt som man själv kan tro, och det är så mycket roligare och enklare att dela sina upplevelser med sina vänner! Let´s talk about sex är ingen dålig klyscha! ;)

0 kommentarer