jag har världens finaste vänner<3

Ska snart knoppa in, och jag vet att denna natt kommer bli lättare än den föregående. Den otrevliga magkänslan är borta, istället är jag glad och har en varm känsla i magen. Jag är bara så sprickfullt lycklig över att jag har världens finaste vänner. Vet inte vad jag föddes med för jäkla killer-förmåga, men nu sitter jag här med en handfull av världens, troligen universums finaste, bästaste, roligaste och allra allra sötaste vännerna! Vet inte vad jag gjort för att förtjäna någon utav er, men jag bara vet att dom band vi har - det är sådana som finns kvar för alltid! Så sorry darlings, men ni är fast vid mig för resten av livet<3
ni vet vilka ni är.





As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
Come Whatever
We will still be
Friends Forever
2 kommentarer
Mia ❤

Vad härligt! Stort grattis till de vännerna :) Trevlig helg!

malin

jag vill alltid vara vid din sida och vara din vän heela tiden! <3