just nu längtar jag efter...

...choklad. sommarvärme. känna sanden mellan tårna. tacos. skratt med fina så att tårar rinner. bra skräckis som skrämmer, men bara för tillfället. hångel. vakna utvilad. prata med en fin. nöjesläsning. skumbad. baka. snöbollskrig. varm choklad med mycket grädde. en riktigt bra bok. sally. få kärleksbrev. hitta min utbildning. en liten mops. nya underkläder. motivation. glass i frysen. bättre tider. få någon att skratta. gosa ner mig under duntäcket och höra regnet utanför. solnedgång. en riktigt lyckad karatefylla. glass i strut. myskvällar med skratt och te. krispiga promenader. fining.

2 kommentarer
- C H R I S T I N E !

Jag försöker att inte tänka så mycket på vikten och sånt. Men det är väldigt svårt. Men en dag går det nog bra. Kul att du kika in :)

Martina

Jisses så söt du är på den bilden =) Haha , kände igen mig i typ hela din lista!