kaosdag!

Herre min gud vad mina fötter värker, och jag håller mig levande genom att klunka kaffe, äta choklad och träffa människor jag älskar och avgudar! Har hitills lyckats införskaffa, prata och få två böcker signerade av kvinnor jag verkligen verkligen beundrar och älskar - Katarina von Bredow och Katarina Wennerstam! Båda två är riktigt starka, kloka, intelligenta och skriver helt fantastiskt!

Har dessutom hunnit hälsa och krama om min älskade boss och idol - Katerina Janouch! Hann bara säga hej snabbt, innan hon var tvungen att signera och jag var tvungen att springa iväg på jobb. Ska försöka springa förbi henne igen när allmänheten avlägsnat sig från mässan. Är väldigt sugen på hennes senaste bok + att man får en söt tshirt på köpet! ;)

Hahaha jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Minns knappt vilken dag det är. Nej, det är bara att försöka hålla sig över ytan. Ska försöka springa förbi Pirat och Lind innan nästa jobbuppdrag också :)
0 kommentarer