måndag

Måndag morgon, har precis avslutat frukosten och sitter med en stor kopp english breakfast-te som jag försöker pressa i mig i hopp om att bli pigg. Ska snart iväg till ett långpass inom blomvärlden och arbeta som utförsäljare. Hoppas det inte blir allt för mycket att hålla i huvudet, min hjärna känns mest som att den är gjord av skumgummi och inte så mottagbar för överdrivet mycket information.
Funderar på om jag ska försöka hinna med att plugga lite innan jag måste springa till tuben. Har cpmycket kvar att läsa tills imorgon, och har passande nog två dagars jobb uppbokat. Men jag ska verkligen inte klaga, jag är överlycklig över jobbtimmarna som jag själv bett om och dessutom får jag skylla mig själv för att jag är bra på att skjuta upp saker. Men jag har ett svagt minne från THG att jag pluggade som allra bäst under tidspress?! Ja ikväll blir det upp till bevis...

Jag längtar så galet mycket efter att få komma bort från sthlm, och jag vill att dom här två dagarna går superfort så att jag får sitta på x2000 ner till Göteborg och bokmässan inom typ en kvart! Där nere finns det bara böcker, god mat, massa trevliga författare och världens mysigaste stad! Åhh vad jag längtar!
1 kommentar
Ida

Tänk vilken rolig helg du har framför dig istället=) Det är alltid roligt att ha nåt att se fram emot=)