mashed potatoes.

Minns ni tiden i grundskolan, lunchen är snart slut och allt som finns kvar på tallriken är en liten klutt stelnat och snart helt kallt potatismos - så känner jag mig just nu!
Jag överlevde dagens killerpass 11.00-20.30, till slut var jag så trött att jag trodde att jag hallucinerade fram vatten som porlade, innan jag upptäckte att jag kört in ena blomvagnen i en vattenkran så att det rann vatten längs ena väggen och ner på lagergolvet... Dagen bestod av försäljning av massa blommor, och jag fick tiden att gå genom att prata med kunderna om allt mellan himmel och jord (höhö blomjord!) Dagens bästa var att jag fick massa beröm från högsta chefens fruga som dessutom är krukansvarig, hon hade sett mitt arbete i en väldigt viktig butik och var supernöjd! + att jag förmodligen ska jobba på Daglivs en vecka till senare i höst + kanske två dagar i veckan vissa veckor. Wohoo!

Utöver det så är jag nu så trött att jag mest av allt vill bädda ner mig i sängen och gråta. Jag börjar 07.45 och försöker just nu förtränga hur pass tidigt jag måste gå upp. Dessutom har jag fortfarande cpmycket plugg kvar! Buhuhu, jag vill till Göteborg!
0 kommentarer