min survival-sång

När det sker riktigt stora saker i ens liv, så brukar det bli någon form av miniera, ett kapitel som man bara måste ta sig igenom. Spelar ingen direkt roll om det är något bra eller dåligt, men igenom ska man. Jag brukar ofta definera dessa små kapitel i livet med en låt eller flera låtar, och nu har jag äntligen hittat den perfekta låten för det kapitel jag befinner mig i just nu!
 Av flera olika anledningar och orsaker kändes den helt jäkla rätt när den dök upp på ipoden. Fast det är dock den senare versionen jag tänker på, jag vill också stå där framför öppet hav på ett högt berg, vinden som fladdrande tar tag i håret och klänningen och matcha grönt och rött sådär härligt omatchande! Åhh, jag får rysningar över hela kroppen varje gång jag hör den! Den här låten kommer repateas sönder<3

http://www.youtube.com/watch?v=p_PcNbhVOjw

2 kommentarer
Johanna - MyShoebox.se

Den är riktigt bra!

Ida

Jag hade gärna simmat om det inte var så himla jobbigt att ta sig till ett badhus;)



Älskar alla låtar fån den filmen=) puss