nu är det officiellt -

- jag kan dö!! Och lycklig dessutom!

Igår var jag och syrran med på ett seminarium om HIV, otroligt intressant och det var väldigt bra talare från flera olika avdelningar, bl.a. chefen själv - Henning Mankell, Mona Sahlin, två öppet smittade kvinnor från varsin del av världen, någon från SOS barnbyar, en från Röda Korset och massa andra.
Och Andreas Lundstedt!! Han är en av mina absoluta bögar, och han var den tredje bögen som jag blev kär i, och efter igår ligger han banne mig på första plats. Han var först ut av alla talare, och det var så vackert, starkt och så hjärtrörande att jag visste inte vart jag skulle ta vägen!

Dessutom så avslutades hela seminariet med att hela Alcazar uppträdde! Och jag ville dö igen! Jag tror jag aldrig har sett så snygga människor i mitt liv! Man visste inte vem man skulle kolla på, alla tre var så snygga att det inte gick att koncentrera sig! Jag har aldrig sett en kvinna bära upp en lackdräkt på det sättet Lina gjorde igår, Herre min gud vad snygg hon var! Skulle jag kunna komma bara genom att titta hade jag kommit kanske tjugo gånger igår?!

Ja, för att sammanfatta det hela så var det riktigt jäkla bra! Allas tal, Anderas framträdande om sitt beslut om att berätta för media och allmänheten, allt medicinskt och sen deras konsert - magiskt!!
1 kommentar
Ida

Jag var typ kär i Andreas när jag var liten, haha. Besvikelsen var stor när det visade sg att han var bög, även om det är ganska typiskt att alla de bästa killarna är det...;)