Ny design efterlyses!

Hej alla! Jag efterlyser nu hjälp med min design, för att vara helt ärlig så är jag fullkomligt sämst på allt som har med html-grejer och jag har försökt, men det vill liksom inte gå ihop för mig. Nog för att jag kunde ändra bakgrundsfärger och sånt på gamla Lunarstorm-tiden, men vi går ju mot modernare tider. För att sammanfatta kan man säga att jag är "moderna tekniska saker-efterbliven!"

Så nu behöver jag din hjälp! Behöver inte vara överdrivet märkvärdigt, utan det som jag främst är behov av är en header, som ni ser så har jag inte ens en! Mitt namn och några bilder är i princip det som krävs! Sen kanske en liten kontaktruta vore trevligt. Ja inte vet jag vad man mer behöver för flashiga saker!
Så om du vet om att du är en jäkel på design, och har lite extra tid över till att hjälpa en medmänniska - hör av dig på [email protected] eller lämna en kommentar. All form av info, tips och hjälp är väääldigt välkommet! :)

0 kommentarer