otur i kärlek, tur i spel

Igår på Grönan var vi ju tvugna att spela på godishjulen, så vi går först till Marabou och jag säger "Höhö, nu om någon gång borde jag väl ändå kunna vinna ett pris, nu när jag är nydumpad?!", väljer bricka och håller tummarna. Men där blev det ingen vinst så vi gick vidare till Ahlgrens Bilar-hjulet, samma bricka igen, det var jag, två fulla snubbar och en liten liten tjej som spelade den omgången - och jag VANN!!
När numret dök upp på skärmen tog det ett tag innan jag fattade att det fanns på min spelbricka! Jag hoppade, skrek och tjejerna hoppade med innan jag till slut lyckades sansa mig nog för att välja vilket pris jag ville ha - och det blev självklart den med mest godis i! Nog för att väskan var lite söt, men knappast jag skulle bära den på universitetet. Så det blev en megastor låda med 3kg bilar!! :)


Jag med min megastora kartong med Bilar!!



Jennie fick prova på hur det var som Vinnare! :)


Mitt Vinnar-bås!!


Tadaa, jag igen!!

Mohaha, så gissa vem som ska gama Bilar under de kommande veckorna?!
Eller som Sanna sa, "Ja, va bra! Nu har vi middag till hela nästa vecka!!"

0 kommentarer