Redo för Göteborg!!

Sådärja, nu har jag sprungit omkring i lägenheten i några timmar, pratat högt och tydligt med mig själv för att försöka hålla fokus - och nu är jag äntligen klar! Allt är färdigpackat och klart, resväskan och handbagaget + att morgondagens kläder ligger framme. Nu ska jag lägga mig på spikmattan för lite avslappning samt måla naglarna! Dock inte samtidigt :)

Imorrn bär det äntligen av, ska möta upp syster, mamma + resten av Leopard imorrn på centralen vid 08.30 för lite kaffeinköp och resegodis. En liten tradition vi har är att alltid mötas innan alla andra, gå igenom lite grovt mässans stora planer, dricka goda lattes och äta muffins eller dylikt! :) Åhh så jag längtar efter Göteborg!!<3


Nu är frågan - hur fan ska jag få plats med typ 30 böcker på vägen hem?

0 kommentarer