i´m back!

Det blev ett litet bloggavbrott, men det blir lätt så att man föredrar att hångla framför att blogga när man hänger med Sveriges sexigaste och sötaste person!

Men på bilderna nedan ser ni lite av vad vi pysslat med under de senaste dagarna: samt badat bastu, ätit på restaurang, haft underbart och löjligt bra sex, haft dubbeldejt och massa massa mer, som hamnar i den barnförbjudna kategorin...


- detta har väl varit mitt mest påklädda


- av av alla hans underbara maträtter! Mammas kommentar när jag berättade några menyer han lagat, "Han håller du kvar!!" - hahaha, så mycket gillar vi mat i min familj :)
2 kommentarer
lina

jag hamnade på din blogg av misstag, men efter jag kollat runt måste jag få ställa en liten fråga.

Vad är du för människa?!

Ps. ta på dig kläderna igen, TACK.

Tarjeiemine

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!