Madeleine och Jonas bryter förlovningen

Inte för att jag vill vara den som är den, men jag blir på ett sätt jävligt glad när jag fick höra nyheten! Tolka mig inte fel, jag älskar kärlek, förlovningar, gulligull och tycker att detta par var löjligt sött ihop. Men det som glädjer mig är detta moderna och klockrena beslut - ett stort bevis på att samhället befinner oss 2010, och att kungahuset för en gångs skull väljer att hänka på!

- Det hade inte förvånat mig ett dugg om kungehuset valt den andra äckliga vägen, och tvingat Madeleine att hänga kvar vid äckel-Jonas som knullar runt under annat namn! Bara för att "det är så man gööööör"!

Nej, jag säger då bara - Go Len! Visste väl att det var lite kickass i dig också!



ps. då jag är en stor motståndare till otrohet så tycker jag att det är rätt åt att Jonas hängs ut fullständigt i media, knullar man systematiskt bakom sin älsklings rygg är det skampålen som gäller!
0 kommentarer