meeting the parents...

När är det egentligen dags att träffa föräldrarna? Jag är lite splittrad inför det där, men känner att detta är något man vanligtvis blåser upp och förstorar alldeles för mycket, visst att det kan vara en "stor" grej att träffa den man tycker om föräldrar, men så jäkla stor grej behöver man ju inte göra utav det...
- ett undantag är om personen bor hemma och man råkar stöta in i dom, då är det ju liksom gjort och överstökat.

Jag tycker man får känna efter själv först, är det viktigt att träffa päronen, är det något som kommer när det kommer, eller vill du helst slippa?

Vi skulle hänga i bastun hos mamma igår, och då hon förmodligen skulle vara hemma så sa jag åt honom att vänta i trappen! Haha mamma blev lite ledsen och tyckte att jag var elak som hade sagt så till honom - men jag förklarade för båda att jag inte ville vara "tjejen som träffat en snubbe tre gånger och hej här är min mamma!!", och han var på samma nivå som jag :)


- det är tur att min pappa är en snäll mes, så detta scenario kommer nog aldrig att ske! Inte så bokstavligt iaf haha :)
0 kommentarer