njutning

Kan ni fatta att det finns vissa zoner, känsloreceptorer, organ och kroppsdelar som är utformade och anpassade just för att skapa njutning?! Jag tycker det är ganska så jävla fantastiskt att vår kropp har dessa egenskaper och är skapta för att klara av så mycket svårt och smärta, och sen dessa guldställen som bara är till för att få oss att njuta och ge varandra njutning!

Visst är det ganska så fantastiskt? Mer njutning åt folket!



ps. det är när dessa tankegångar väcks inom mig, om hur jäkla fantastisk vår förmåga att njuta är, som jag ifrågasätter monogami, och undrar vem fan det var som kom på att man skulle blanda in känslor när det finns så mycket njutning att skapa?!
1 kommentar
Aleks Ekstrand

på riktigt i LÖÖÖÖÖVE your blogg!!! :P



hehe ja jag har alltid mycke att göra!! :P de är mitt signum, inte en lugn stund då mår jag som bäst.. hehe...

ska bli så kul imorgon!!

ladda nu!!

btw, du måste mesa mig så jag har ditt nr också!!

puss puss