och sen låg vi med varandra...

Först kom han in och vi hälsade med en puss, och sen la vi oss på sängen, och tittade varandra sådär skitdjupt i ögonen, och sen blev det solnedgång, och sen strök han min lugg ur ögonen och suckade lyckligt, och sen la han min hand på sitt bröst så att jag kände hans hjärta slå, och sen kysste vi varandra djupt, och sen låg vi med varandra...

Hahaha, hela texten ovan bygger på att man sett Centralskolan, och har samma humor som jag :)

Nej, så gick det ju inte riktigt till när vi sågs, men vi avslutade iaf kvällen i varandas armar, gråtandes! Haha, nu är jag sådär rolig igen!

Vi gick iaf igenom mina nya spel, med en blandning av skräck, fascination, eggande lust och humor! Resten av kvällen så kan man säga att vi körde på i samma teman som spelet innehåller... ;)

1 kommentar
Sophia

Hahah.. nu kom det där gråtandet med i spelet igen! Klockrent!