orgasmologi

"Modern neuroforskning utmanar traditionella uppfattningar - Orgasmologi är ett radikalt studium av sexuell njutning och dess neurofysiologiska struktur, ett studium som trots sin viktiga och naturliga roll för den mänskliga varelsen sopas under mattan."

- denna kurs har jag anmält mig och ernst till nu i eftermiddag! Två timmar fullproppade med massa intressant fakta om just orgasmer! Lite av det vi kommer gå igenom är: vad en orgasm är, hur den skapas, anatomi, hjärnans beteende och hur olika sorters sexuell njutning är möjligt!

Åh, jag är så taggad och kommer sitta med anteckningsblocket i högsta hugg! Mr X bara skrattade när jag berättade om kursen, och stämningen blev en aningens rosenröd och fnissig när jag berättade igår för Mr Z om att Ernst också ska med... Hahah!

0 kommentarer