phuck you.

Apropå Barcelona, och vår underbara resa - så sitter jag nu och ångrar att jag inte var otrogen där nere! Inte för att jag på långa vägar var på väg att göra det där nere, och det är den värsta dödssynden enligt mig - men tänk er scenen, det vore verkligen att safta tillbaka rejält!
 
L - välkommen hem, jag är inte kär i dig och gör slut!
C - tackar, jag låg med tre andra där nere - så phuck you!

Haha, okej det sista är nog lite för internt och det är nog bara jag och Naddi som tycker det är löjligt kul! Haha, frasen "Phuck you" var nog de ord vi andra mest under de där 10 dagarna! Hahaha! :D

Dessutom så var jag ju löjligt snygg därnere, pepparkaksbrun med saltvattenhår, så överdrivet snygg!
6 kommentarer
Anonym

tss, jag fick i allafall ligga i samma säng som en snygg tjej;)

Guess who

somliga glömmer vilka vänner som står bakom andra människor...

car0 - passion for passion

Lycka till med kondylomen! ;)

Anonym

det var inte det, det var svamp;) har man träffat en ny tjej och haft väldigt mycket sex är det vanligt att man får lite svamp då eftersom tjejer har en del svampflora i underlivet. helt enkelt inte så konstigt;)



så vad syftar du på? sjukdomarna du fick utomlands då du föredrar att ha sex utan kondom med främlingar på bargator trots att du bloggar för kondom och skydd:) bravo!

Anonym

skriver en sak till medan jag endå är i farten. Du tycker inte att ditt inlägg var en aning taskigt? Att du nu önskar att du varit otrogen? Tycker det säger rätt mycket om dig

Emma

Hela du och ditt underliv är en halvt blek omogen vårtig röksvamp. Bara lust att trampa sönder, innan det sprids mer av din svamp! Ciao