saker som bara jag säger...

Jag vet inte vad det är för fel på mig, men det kommer stunder i vardagen då jag bara känner "varför har jag egentligen en mun?!"
 
Han står och går igenom mina filmer, tittar på mig leende och säger:
X - Ja, du har ju väldigt mycket tjejfilmer!
C - Men hallå! Har vi precis träffats eller?!
Båda stannar upp och tittar på varandra, då hade vi träffats för mindre än 12h sen...
C - Ja! Haha, eeh, ja. Nu har ju du och jag precis träffats... Jaaa....

Vi pratar om träning...
X - Ja, men jag gymmar ju si och så mycket, man vill ju hålla sig i form! Vad gör du?
C - Jaa, vad gör jag?! Joo, jag och Ernst brukar ju Hika...
(till saken hör att jag och Ernst har gjort detta en gång...)

Igår kväll när vi låg och pussades så säger jag detta:
C - Aaah!! Du ger mig endorfiner?!
X - Vaa?! Vad sa du nu?
C - Jaaa, vad sa jag?
X - Det låter som att vi är två aliens från "Star Trek", dom säger sånt!!
C - Jaha, men ursäkta mig för att jag är Sexolog och talar fackspråk!!
2 kommentarer
Sophia

Haha.. komiskt!!

Mikaela Edrén

Åhh tack så mycket för kommentar om min bild! Är väldigt stolt över den, även fast det mest var tur att den kom med bland alla andra. :P