sexuell matchning

Ni vet när man ligger med någon för allra första gången, och det känns bara sådär "wow, helvete, jag dör, sluta-för-fan-inte-med-det-du-gör!!"-bra! Utan att man direkt säger så mycket så hittar man på varandras kroppar, man utforskar och letar sig fram i njutningens underbara värld, och den ena rörelsen är bättre än den andra!
- man synkar och det blir bara bättre och bättre för varje minut som går!

Detta är vad jag kallar en sexuell matchning, och detta är något man bara märker och upplever medan man ligger med någon för första gången(oavsett om det är första dejten el 17e), det ska vara under första gången man ligger som man känner matchningen...



ps. jag och Mr X är ett bra exempel på sexuell matchning, jag påpeka det häromnatten och vi gjorde töntigt nog en high five på det! Han vet vad han gör den där mannen...
3 kommentarer
Anonym

Tjena,tjena du caro.

Jag vet inte om du är sugen.Men jag är sugen på att knulla lite.Vad säger du ska vi kunlla lite i helgen eller ta det nästa vecka.

Anonym

Vad händer i valborg i idag fre

Maximilianrebecka

love the web site lots of luck love to see more poems