vamos a Barcelona!

Aaah, jag är så jävla taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen - idag blev det bokat! Jag och kära syster ska till världens finaste stad, Barcelona 13-16 maj! Vi pratar massa shopping, Starbucks, promenader i solen, spanska, paella och calamares, glass till lunch och kanske en natt på gayklubb!! :D Har hört att dom ska vara rätt vilda där nere... ;)

Aaah! Det kommer bli så jäkla lyckat syster!! :D <3


I <3 Starbucks Frappuchino Moccha Grande


Gaudí, om jag är inte helt vilse?!


- mitt skrik hördes över hela Las Ramblas haha!


- väldigt stor och vacker bank!


ps. bilderna är från min fantastiska resa i somras tillsammans med Naddi och Natti! Och med tanke på det besked jag fick efter den underbara resan, så kan det inte bli annat än succé att åka tillbaka till Europas vackraste stad!
2 kommentarer
Naddi

Natti och Natti?! Var inte jag med? :O :P

car0 - passion for passion

haha oj då, det råka bli lite fel! :O men nu är det ändrat! :D