bakis

jag som hade som enda förväntning att få hänga med min finaste igår, och så blev det en helkväll med sjukaste innehållet och som pågick fram till bara några timmar sen.
   Så mycket skratt, störda människor och händelser som bara får en tänka: "men vad fan är det som händer?! Jag döööör!!" - vet inte hur många gånger jag skrek det till Dorothea igår! 

Seriöst så skulle nog min kära mor omyndigförklara mig om hon fick veta på hela nattens innehåll, men det var stört, kul och fullkomligt jävla galet!
- så nu ska jag lägga mig och dö för några timmar, klunka vatten, läsa manus och ha seriemaraton. Smack!


ps. Haha, vi hade tom ett kodord iaf något skulle gå snett, så skulle den andra komma kubbandes och rädda! Haha, bäst att vara förberedd när man hänger med 8 franska galningar! SVEEEENSK!!
4 kommentarer
Ida

Kul att det blev så lyckat! De roligaste kvällarna brukar oftast bli de spontana, de man inte har några direkta förväntningar på=)

Thea

Haha ! Va nära på att skrika SVEEENSK!! på morgonen. Märkte du att några av fransmännen sprang ut i korridoren helt nakna?? =S Helt jävla crazy!

V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; tack gullet :*

caro - passion for passion

var dom nakna på morgonen också?! :O hahaha jag döööör! skriker SVEEEEENSK här hemma istället!

- det säger väl ganska mycket om vad det var för ställe dom både på! helt galet!