orgasmskola?!

Jag vet inte, har fått väldigt mycket frågor gällande detta ämne, både från nära vänner och fina främlingar:
- hur får man en? Hur vet man att man fått en orgasm? Hur får man fler på raken? Hur gör jaaaag?!!

Och såklart man vill veta! Man vill lära sig, utveckla och få fler, bättre och starkare orgasmer, för hur jävla skönt är det inte?! 

Men jag tänker inte sitta med några pekpinnar för det går inte, och jag kan inte ge steg-för-steg-instruktioner med den enkla anledningen att vi är alla olika! Det som funkar super för mig, kan ge andra torrfrossa, och det som jag hatar kanske får andra brudar att gå upp i brygga! Hänger ni med?!

Men ja, jag ska försöka skriva ihop något lämpligt, med tips och trix, råd och kanske egna erfarenheter - för att skapa någon form av orgasmisk bredd?!
0 kommentarer