virusfri!

Min fina sjuksköterska ringde idag för att berätta om de senaste proverna, och för tredje gången i rad är jag - VIRUSFRI!!

Så jävla skönt att få bra besked och att det fortfarande är helt tomt på virus! "Kan jag kalla mig friskförklarad nurå?" frågade jag, och hon svarade "Egentligen inte, utan det är något som avgörs helt och hållet när sista provet tas om 6 mån."

Jag struntar väl i vad som händer då, det viktiga är nu att min behandling är avslutad och att jag inte har något virus kvar i kroppen! Wohoo!! :D


ps. så vad sägs som att fira detta med att svänga förbi Orangeriet på tors? En viss döläcker dj ska spela och jag är bjuden! :)
4 kommentarer
Sandra

Jag chansar bara när jag köper ringar på nätet :) passar de inte så är det bara att returnera :)



kram

car0 - passion for passion

okej, tack så mycket! då kanske man vågar sig på att klicka hem några ringar! :)

kram

Linda

Så härligt!!

emsi

guuud va roligt att höra:D:D

orangeriet?! vad händer där??:o :p