who´s your daddy?!

Är det något jag absolut inte tål i sängen så är det "Pappas flicka"-snack! Jag har aldrig förstått mig på det och tycker seriöst att det är något jävligt konstigt med det.
- jag vet att jag som sexolog ska vara öppen till sinnet, men där går fan min gräns!

Varför vill man överhuvudtaget dra in sina föräldrar medan man knullar? Finns det något mer avtändande än sina päron? Skulle någon kläcka en pappa/dotter-mening medan vi låg skulle jag be personen ta på sig och aldrig mer ringa mig, och attraktionen skulle totaldö!
   Känns bara som att jag knullar för mig och pappa knullar för sig - let´s not mix that!



Vad säger ni om föräldrar/barn-snacket i sängen? Något man går igång på just för att det är så förbjudet? Eller något som dödar allt i sängen? Tell me!
0 kommentarer